czwartek, 21 marca 2013

tekturowo

dziś na Polkach :) Dziewczyny z działu AA/MM wyczarowały cudeńka z tektury, a ja jako jej gorąca wielbicielka nie mogłam się oprzeć i dołączyłam do nich :)
Poza tekturą, farbkami akrylowymi, pastą strukturalną i distressami możecie tu znaleźć papiery 
"To lubię" z Makowego Pola, dwa stare zegarki, klamerkę (w przeszłości prezentowała swoje wdzięki TU), primową lampkę, timową żarówkę, ćwiek, kawałek dratwy i tag z G45.


Dodam tylko, że murek w tle to ten, którego dolne partie są przeze mnie ogołacane z mchu ;)
Dziekuję za odwiedziny :D

9 komentarzy:

  1. Świetna praca ! A zatem Twój mech jest prawdziwy :)) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniala. Mech zauwazylam na cudnej kartce do mapki Klaudi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje klimaty...świetny box!!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna praca, kreatywność w czystej postaci :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. no ale czemu sie nie swieci??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo choć mój kochany Tomasz z wielkim poświęceniem i zupełnie bez oporów przylutował drucik do żarówki okazało się, że odpowiedniej baterii w naszym domu brak :( Smutne to niesamowicie, prawda Tomku? ;)

      Usuń
  6. Świetna rzecz! Baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajtam, ajtam, ze nie świeci. Drobiazg. Jestem absolutnie zakochana w tym projekcie. Cud, miód, malina. Uwielbiam i składam pokłony.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...