piątek, 13 kwietnia 2012

coś z natury...

Musicie użyć w swojej pracy przynajmniej jednego naturalnego elementu- u mnie jest to mech,
ale piórka, patyki, muszelki, kora i kamienie też dają pole do popisu ;)
Bazą taga jest śliczny papier Prima Nature Garden, mocno wytuszowany distressami w kolorze Crushed Olive, Forest Moss, Peeled Paint, Shabby Shutters i Walnut Stain. Do tego GM Suede naniesiony pędzelkiem. Plus gnieciuchowa wstążka i primowe różyczki. Papier na ramkę to stempel TH embossowany  i pokryty glossy. Nie mogło oczywiście zabraknąć mojego ostatniego faworyta- primowego stempla Pixie glen w roli "zielska". Na koniec mały tłuścioszek ze skrzydełkami utopiony w tuszu alkoholowym
Koniecznie zobaczcie, jakie cudne prace przygotował nasz DT
Zapraszamy serdecznie do wzięcia udziału w tym wyzwaniu- nagroda czeka :)

20 komentarzy:

  1. sie rozszalalas.... B O S K O ...

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ piękny!!!! dech mi zaparło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczarowałaś mnie...obowiązkowo na następnym spotkaniu uczysz mnie posługiwania się tuszami i innymi mediami bo Tobie to wychodzi cudownie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie zapiera dech w piersiach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co napisac, jestem pod urokiem, czary jakieś, obłędny tag!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ooh c'est magnifique !!! I love this !

    OdpowiedzUsuń
  7. łaaaaaaaaaa, cuuuuudny!!!! dobrze, że siedzę, bo bym padła :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest to !!! Podoba mi się bardzo ! Piękna praca i efekt osiągnięty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały, dopracowany, oryginalny... można tak długo chwalić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne wykonanie i kolory obłędne ! a mech jest piekny ! idealnie sie wpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny! Bajeczny! I jeszcze do tego niesamowicie sfotografowany! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ śliczny, jesteś niezwykle pomysłową osóbką :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Wam ogromnie :*:*:*
    AgaBe masz gwarantowany przyśpieszony kurs na następnym spotkaniu ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały efekt! i te kolorki!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...