piątek, 2 września 2011

"Forget me not"

Dzięki naszej kochanej piaskownicowej koleżance Makówce miałam ogromną przyjemność pobawić się CUDOWNYMI papierami z kolekcji Forget me not oraz On the walll

Papiery są ABSOLUTNIE CUDOWNE  !!! ( tak, wiem, powtarzam się, ale to określenie najbardziej do nich pasuje ;) i dostępne od ręki w sklepiku Makówki

Poniżej pierwsze (ale nie ostatnie ;) efekty pracy z Forget me not 
Papiery są tak piękne, że szkoda było mi je czymkolwiek zakrywać, dlatego dodatki są minimalne 
Gorąco zachęcam Was do wypróbowania możliwości tych pięknych papierów
kupić możecie je tu



a wygrać w Candy na blogu Makówki !!!

19 komentarzy:

  1. Fantastyczne papiery... patrzyłam na zapowiedzi i tak mi się wydawało, że są piękne, ale "zużyte" wyglądają jeszcze lepiej. Świetne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kartki! juz sobie zamówiłam papiery makowe i mam nadzieję, że tez coś fajnego mi wyjdzie ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :* To zasługa papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O Chryste! Papierów pewien procent zasługi na pewno, ale to, co Ty z nimi robisz... Padłam trupem i leżę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zasługa papierów to jedno, ale Twój talent to drugie. śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Papiery swoją drogą, ale Twoja "obróbka" jest zawsze niesamowita "kobensikowa", masz swój rozpoznawalny styl (chyba już Ci to kiedyś pisałam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaa, genialne są i papiery i karteczki!!! a kartki jak zwykle rzucają na kolana :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. ladne - takie bardzo romantyczne.. szczegolnie ta ostatnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne..zwłaszcza ta pierwsza!!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne karteczki! Proste a jakie niepowtarzalne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekne karteczki, cudne papiery... Wdzieczne i romantyczne! ;) Pozdrawiam "Wyspowo-blogowo-facebookowo"! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne kartki! Papiery piękne, słusznie "niezakryte" ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...