piątek, 4 lutego 2011

Osoby wrażliwe proszone są

o zamknięcie oczu ;)
Żeby nie było- OSTRZEGAŁAM !!!
Oto kobensowa paszcza w (prawie)całej okazałości uwieczniona na potrzeby piaskownicowego wyzwania gumowego
Zdjęcia zrobione kamerką internetową ( gdy T. je ujrzał chwycił się za głowę i pobiegł na górę, by w przepastnych_pudłach_na_rzeczy_niezbędne wyszukać mi nową kamerunię ), obrobione troszku w PhotoScapie (FotoSzopa dopiero się uczę, wujek google bardzo mi w tym pomaga )


i jeszcze takowe


A na koniec mjuzik ;)
dziękuję Annie G. za upublicznienie tego znaleziska na fejsbuku


5 komentarzy:

  1. Chybam niewrażliwa, bo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie internetowy świat zobaczył Twoją twarz :):)

    haha, a ja ostatnio pożyczyłam od znajomych płytkę Mumford&Sons :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, Nimucho, Bajjko :*
    ale Wy jesteście niewrażliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna paszcza! włosy masz, że tak to ujmę, fajowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, Martyna dzięki :)
    Włosy były fajowskie kiedyś, póki taki jeden mały ssak się nie urodził ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...