niedziela, 18 lipca 2010

Pudełko

zrobiłam. Na wyzwanie mixedmediowe do Scrapujacych Polek (bo tylko kartki i kartki ostatnio mi w głowie ;) ).
Pudełeczko oczywiście wycięła Silusia, motyla też, za to całą resztę roboty odwaliłam ja :D Pomalowałam farbami i tuszami papier, postemplowałam go, pociapałam alkoholowo szybkę, posmarowałam całość klejem brokatowym (żeby się distressy ładnie rozpłynęły), a tylko część magikiem, żeby koraliki przykleić. Do tego wstążka z ILS i włala. Uprzedzam, że zdjęć bedzie duuużo i nie wszystkie ostre, wybaczcie.




detale




i bonusik

13 komentarzy:

  1. i się te distressy genialnie rozpłynęły!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne jest!!! cudowne kolory... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowite malarskie efekty udało ci się nań osiągnąć ...

    OdpowiedzUsuń
  4. piękności, te kolory i wykonanie.. po prostu brawa

    OdpowiedzUsuń
  5. ha! i super! świetny efekt osągnęłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo, bardzo tajemnicze, urzekające pudełeczko, śliczne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. twoje prace są niebanalne
    na pudełeczku świetnie wkomponowałaś koraliki ,
    fajne połączenie kolorków
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudne kolory i całe pudełko też :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...