środa, 28 lipca 2010

Grasz w kolory?

Ja gram, a Wy? Mamajudo prowadzi w Piaskownicy kolejne wyzwanie- wystarczy stworzyć dowolną pracę używając danych kolorów :)
Ja zrobiłam śmieciuchową kartkę, bo przyznam się po cichutku, że maszynki mam dosyć na jakiś czas i chętnie wrócę do darcia i szarpania :) Dwie wstążki, kwiatki robione własnoręcznie (cudne gnieciuchowe hortensje czekają na mnie w rodzinnym domu Bajjki, a sama Bajjka kochana przywiezie je do Irlandii w połowie sierpnia :* ), dwie wstążki, papier K&Co, kartka z zeszytu w linie, kawałek żółtego papieru z "zestawu kreatywnego" z Lidla, trzy zszywki, biała nitka i biała farba.






buziak dla wszystkich tuzaglądaczy :*

16 komentarzy:

  1. aaa, potargałaś po mistrzowsku!!!
    aż mi się zachciało tak wyżyć :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. o babo,dopiero tu, u Ciebie, widać cały urok tej kartki!

    OdpowiedzUsuń
  3. ręczne kwiatki !!!!! ależ ty wymiatasz kobieto, przyznaję, ze masz we mnie wierną fankę !!! dawaj no szybciutko kursik na kwiatki! a kartka jak to kartka w twoim wydaniu, niebanalna!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :*
    Edit jak znajdę chwilkę to zrobię kurs, obiecuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, właśnie chciałam prosić o instrukcję wykoania takich pięknych kwiatków, ale widzę, że mnie już uprzedzono :) dołączam w takim razie do próśb!!!

    a kartka fantastyczna - te kolory energetyczne, a poszarganie dodaje charakteru, całość super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowicie wygląda to połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, jaka energetyczna, świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ,kartka jest fantastyczna ,te kolory ,detale ...no piękna jest !

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem zauroczona soczystością kolorków. Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale soczyście wyszło, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta kartelucha, potargana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz talent!
    ALICJA

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka taka jest niezwyczajna. Ogromne wrażenie na mnie zrobiła odprasowana, prosta jak struna wstążka i kokarda. No i te niezwykłle, niecodzienne kwiatki. Na tle poszarpanych, rozlegulowanych papierzysków, zresztą podartych bardzo artystycznie i klasycznie skrapkowo wszystko daje efekt ożywczego drażnienia smaków i wzroku. Świetny efekt. Niby nic, a "prezent" zapakowany w prowokująco poszarpane papierki kojarzy się z prowokująco niedorozbierana kobietą oczekującą na... no właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...