niedziela, 11 lipca 2010

Bez papieru do scrapbookingu

czyli kartka na wyzwanie do Scrapujących Polek. Jak tylko przeczytałam o tym wyzwaniu wiedziałam, że to coś dla mnie :) Miało być troszkę inaczej, z większą ilością darć i szarpań, ale muszę co jakiś czas użyć maszynki, żeby już całkiem nie zarosła kurzem.
Bazą był beżowy karton. Do tego biała kartka, pięć kolorów distressów, dwa stemple Primy (tekst i zawijas, który jest odbity białym tuszem ze scrap.com.pl na zielonym tle), troszkę gazy, kwiatki i folia z nadrukiem.
Przepraszam za ilosć zdjęć, choć wszystkie są podobne to nie mogłam się zdecydować, które wstawić








i na "płasko"




Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem :*

17 komentarzy:

  1. ona jest mistrzostwem świata!!!! :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komentowałam już na "Scrapujących Polkach" ale tu też zostawię ślad bo to jedna z najpiękniejszych kartek jakie widziałm w ostatnim czasie.
    Poprostu ideał!!!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita! Zazdraszczam talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny tyle miłych słów i to od takich zdolniach potrafi podbudować :* Dziękuję !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna!!! Kolory to też Twoja specjalność, zawsze ciekawie zestawione.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też wpadła w oko - coś innego, ciekawego, nowego w kartkowym świecie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu - uwielbiam twoje kartki wiesz? to juz wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekna!!...w kolorach, kształcie...taki papier bazowy jak wyczarowałaś to ja bym poprosiła...:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja :) Jeszcze nie widziałam podobnego cuda wykonanego bez papieru do scrapbookingu! Niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDNA! Brawo za pomysłowość!

    OdpowiedzUsuń
  11. jest bajecznie piękna, jak mogłam takie cudo przeoczyć

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...