poniedziałek, 15 lutego 2010

zimowo

Konkurs na scrappassion zmobilizował mnie do poczynienia albumu. Pierwszego w życiu. Niezbyt udanego, ale pocieszam się, że to prototyp.
Biorąc pod uwagę proporcję czasu spędzonego nad nim do końcowego efektu, to nawet nie jest źle ;)
Albumik B&W, jako zmarzluch nie lubię zimy (oczywiście z wyjątkiem okresu świątecznego), więc radosne kolory rezerwuję dla innych pór roku.
Wybaczcie fatalne zdjęcia, ale nie darzę go aż taką sympatią, żeby obfotografować go jeszcze raz












Dobranoc, kimkolwiek jesteś

17 komentarzy:

  1. moim zdaniem ten album jest rewelacyjny!! nie wiem dlaczego nie darzysz go sympatią... naprawdę świetnie Ci wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG!!!położył mnie na łopatki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. mi tez się wydaje,że świetnie wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobens, gdybym wiedziała, że mój pierwszy album będzie wyglądał podobnie, to juz bym zaczęła robić. Obawiam się, że nawet 20-sty taki nie bedzie i nie zaczynam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobens rewelacyjny ten Twój pierwszy album, baaardzo mi się podoba - wyszedł bosko :)
    Nie znam konkursu, ale fajnie zmobilizowal Cię do nowej formy.
    Zapraszę na candy u siebie! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny albumik :) :) A okładka już w ogóle mnie zachwyca!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na album, a i wykonanie niczego sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany wg mnie on jest PRZEPIĘKNY!!! Gdzie Ty masz oczy? ;) Cudowny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, dziękuję, nie spodziewałam się aż tylu miłych słów :* Mam motywację do poczynienia kolejnego, następny będzie wiosenny :D
    Dryszko droga, bo dla mnie zima to pora szarej pluchy i mrozu, może to przez pobyt w Irlandii tak ją znielubiłam? Nie wiem, w każdym razie dla mnie jest ble, mogłaby się zaczynać 23 grudnia, a kończyć 1 stycznia.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyszedł, może rzeczywiście smutny, ale samo wykonanie świetne i już

    OdpowiedzUsuń
  11. ja lubię do pewnego momentu ;p
    tak czy siak fajniej by się oglądało w kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta czern i biel- wyjątkowy przekaz!

    OdpowiedzUsuń
  13. a mnie się tam niezmiernie podoba w takich własnie kolorach :):):)

    bajjka

    OdpowiedzUsuń
  14. Smutny, ale piękny! Ja też mam dość zimy i czarno widzę świat w tym okresie. Tym bardziej rozumiem Twój wybór:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...